Soyez naturelle! - Reisverslag uit Vittel, Frankrijk van Leonie Vries - WaarBenJij.nu Soyez naturelle! - Reisverslag uit Vittel, Frankrijk van Leonie Vries - WaarBenJij.nu

Soyez naturelle!

Door: Leonie

Blijf op de hoogte en volg Leonie

01 Mei 2006 | Frankrijk, Vittel

Hoi hoi!
Ik doe nog even net alsof ik in Frankrijk zit, maar stiekem zit ik gewoon achter de computer thuis. Ssst niet zeggen hoor! ;)
Ik zal nog even iets vertellen over de laatste week in Vittel.
Gelukkig heb ik het voor elkaar gekregen dat ik overgeplaatst werd naar een andere groep. Namelijk de zes-zeven jarigen. Dit was een stuk leuker en vooral ook beter voor mijn Frans! Deze kinderen kon ik toch een stukje beter verstaan dan de allerkleinsten en dat maakt het allemaal al gelijk een stuk leuker. Heb leuke spelletjes gedaan met ze. Zakdoekje leggen in het Frans en Chaque a dit a dit (commando spelletje). Ojah ook nog un deux trois soleil. Dat is annemaria koekoek in het Frans. Best leuk en heb ik me wel mee vermaakt. Een keer wilde ik wel cache cache (verstoppertje) met ze doen, maar we zaten op een ruim grasveld met weinig goeie verstopplaatsen dus dat werd m niet.
Naar het zwembad gaan met deze leeftijd is ook al een stuk leuker, want ze kunnen zichzelf tenminste wat aankleden en ze blijven nog bij je ook dus dat scheelt echt een heleboel. Die kleintjes ben je zo kwijt! Verder een beetje gesport met die kids en kortom ik heb me er wel mee vermaakt. Inmiddels was ik ook wat meer geintegreerd in alle regels van het dorp en de miniclub zelf. Elke vergadering met de baas van het dorp kregen we te horen dat je natuurlijk moest zijn, maar wat is er nu natuurlijk aan verplichte gesprekjes tijdens rendez-vous met de gasten? Precies :) Dat was nogal wennen in het begin, maar in de derde week ging dat allemaal een stuk beter. Ook mijn Frans is wel vooruit gegaan moet ik zeggen dus dat is ook mooi meegenomen. Elke dag drie keer eten met de gasten, praten met de kinderen en met mijn kamergenootje (van haar heb ik veel geleerd) doet toch wel goed moet ik zeggen. Ik heb weer wat nieuwe vriendjes en vriendinnetjes erbij en dat is altijd leuk :D
Geen idee of ik nog een keer voor club med ga werken. Dat laat ik allemaal wel van het moment afhangen denk ik. Deze zomer iig niet denk ik, want dat dubbele huur betalen is toch niet zo heel erg handig.
Maar ik moet zeggen... ik ben thuis, nog geen dag en het begint alweer te kriebelen.. kggg!
Que sera sera :)
xxx

p.s. Ivo, ik heb geen idee of er Go's waren die jou kenden want dat heb ik niet gevraagd.. ik las het ook pas gisteren dus dat werd m niet meer.

  • 01 Mei 2006 - 14:50

    Plien:

    dat was kort maar krachtig.
    Fijn dat je weer een ervaring rijker bent en als het begint te kriebelen... GA ER VOOR!!! zou ik zeggen. Bij doet het ook niet anders dan kriebelen. Ik heb op het moment niet veel de gelegenheid om te reizen en de rest van het land te ontdekken, maar dat komt nog wel. Over 2 weken ga ik met mijn broer naar New York City en mijn ouders komen ook een aantal weken over voor een (hun) vakantie. Das wel fijn om hen weer te zien, het is 6 maanden geleden...
    Heel veel geluk in de toekomst, en succes met wat je wilt gaan doen!

    Groetjes,
    Plien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Vittel

Vittel

drie weken recreatiewerk gedaan voor Club Med in Vittel, France

Recente Reisverslagen:

01 Mei 2006

Soyez naturelle!

22 April 2006

Voila

04 April 2006

Je vais au Vittel

30 April 2005

:(
Leonie

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 36304

Voorgaande reizen:

14 Maart 2014 - 14 Maart 2015

Een jaar in Schotland

16 Mei 2013 - 02 Juni 2013

Korte rondreis door Andalucía, Portugal en Marokko

15 Augustus 2012 - 22 Augustus 2012

Een week zonder lezen..

01 Februari 2011 - 04 April 2011

Mexico!

16 Mei 2009 - 23 Mei 2009

Paris Ouiii Ouiiii

04 April 2006 - 01 Mei 2006

Vittel

28 Januari 2005 - 30 April 2005

Barcelona!

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: