:( - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Leonie Vries - WaarBenJij.nu :( - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Leonie Vries - WaarBenJij.nu

:(

Door: Leonie

Blijf op de hoogte en volg Leonie

30 April 2005 | Nederland, Amsterdam

Hey Allemaal!

Zoals je kunt lezen ben ik inmiddels weer terug in Nederland. Wat zal ik er eens van zeggen. Ik mis Spanje nu al..
Reis is goed gegaan en alles. Niks spannends over te melden eigenlijk.
Toen kwam ik weer in Nederland en alles was weer saai, plat en vooral mistig! De zon schijnt niet. (dit klinkt wel depri eh) Tsjah ik ben ondertussen 30 graden gewend en het was superweer. Laatste twee dagen op het strand gelegen en ontzettend genoten!
Schiphol was trouwens wel leuk hoor! Echt fijn om iedereen weer te zien. Maar dan ga je naar huis en je kijkt uit op het Nederlandse landschap.. Misschien heb ik wel gewoon afkickverschijnselen...
Vooral de laatste tijd echt zo'n supertijd gehad daar. Het is niet alleen de zon, het is alles. OK, ik kap maar even met dit genre tekst :)
Ik zal wel wat leuke dingen vertellen.
Donderdagavond hebben we een afscheidsfeestje gehad. Dat was echt enorm leuk! Er waren zoveel mensen speciaal voor ons gekomen. Echt heel lief! Mijn huisgenoten hadden een taart voor me gemaakt (ik probeer de foto erop te krijgen, maar tot nu toe lukt het me niet). Echt heel erg lekker. En heel lief van ze. Er stond op see you soon en ze hadden mijn gezicht erop gemaakt met aardbeien :)
Lekker met iedereen even nog gekletst en geknuffeld. Dat mag op zulke feestjes he haha....
De dag erna naar Sitges geweest met Hester. Errug leuk! Heel mooi, alleen de foto's zijn meer postzegels. Ik snap dat niet zo goed. Nou jah een super laatste dag gehad om het kort te houden. Eerst alles geregeld met de borg enzo en de bank, daarna naar Sitges en 's avonds uit eten met mijn huisgenootjes. Was behoorlijk stuk lopen, maar het eten was errug lekker. Ik had biefstuk met iets van gesmolten kaas er overheen, een heel dun doorzichtig plakje met een gepofte aardappel...en tatata vooraf Pan amb tomaquet!! Ondertussen een favoriet van mij aan het worden en dat ga ik ook zeker hier maken. Wordt toegevoegd aan mijn menu voor het etentje Roy :)
Mijn huisgenoten hadden nog een cadeautje voor me. Een paar oorbellen, echt heel lief! Ik had ook een cadeautje voor hen. Heb ze een zak snoep gegeven met ook dropjes erin en een magneetje voor op de koelkast in de vorm van een roze hart met daarop het woord friends. Kunnen ze nog eens aan me denken :)
Het etentje was supergezellig, veel lol gehad. Erg laat thuis en toen nog alles verder ingepakt en uitgezocht. Had ook nog een ander huisfeestje waar ik effe een kwartiertje ben geweest en daarna weer weg moest, want het werd echt te laat. Thuisgekomen dus ingepakt en daarna al het zand van me afgespoeld onder de douche en ongeveer twee uur lag ik dan in bed. Volgende dag 5 uur er weer uit. Nu ben ik dus ook best wel moe nu ik dit typ.

Goed nu ben ik dus alweer iets langer thuis en begin al wel weer wat te wennen.
Toen ik thuis kwam was alles zoals gewoonlijk weer veranderd in huis. Dat doet mijn vader altijd als ik weg ben..
Heg weg, keuken half kaal, want er komen nieuwe tegels in, nieuwe deurklink! (ja, dat heb ik direct door) en foto' s verplaatst. Ojah dan is de buurvrouw nog verhuisd, krijg ik in plaats daarvan mijn vroegere klasgenootje !! daar te wonen! Mijn andere buurmans huis dat twee jaar geleden afgebrand is, staat er weer, maar dan in het nieuw.
De wereld heeft niet stilgestaan.
Goed, om dit bericht toch maar te eindigen.
Ik heb een supertijd gehad!! Wil het liefste terug nu, maar hopelijk trekt dat weer bij. Ik wil jullie bedanken voor het bijhouden van mijn site. Echt helemaal top al die reacties op mijn site en natuurlijk de persoonlijke mailtjes van jullie.
Ik denk zo dat dit het laatste berichtje is wat ik erop zet, tot ik weer ergens anders op avontuur ga heheh.. ik zie het wel zitten! Maar ik zal er nu ook wat foto' s bijplakken ;)

Nu kunnen we weer live.. en dat is toch eigenlijk ook weer fijn :)

Dikke knuffels van mij

  • 30 April 2005 - 19:59

    Leonie:

    Iedereen nu tevree met de foto' s?

    Xxx

  • 01 Mei 2005 - 15:18

    Roy:

    Heey Leonie!
    jammer dat je nu zo ver weg zit inderdaad. Maar ben wel blij dat je in ieder geval goed bent aangekomen.Ben ook benieuwd naar je volgende reisavontuur.Zelf al enig idee waarheen dat gaat worden?Foto's zijn hartstikke mooi in ieder geval. Veel succes morgen met het onderzoek.

    Kusjes en groetjes van Roy

  • 05 Mei 2005 - 08:38

    ***plien*** :D:

    JAAAAAAAAA ik ben tevree met de foto's!!!:):):):):D:D:D

    wat jammer dat de tijd zo snel omgaat he! ik hoop dat je snel weer kunt wennen thuis (is bij mij altijd een groot probleem, ben de eerste 3 mnd eerst zwaar deprie en leef als een kluizenaar) hihi.
    mijn nieuwe baantje bevalt goed! heb zelfs een autootje gekocht. echt een koekblik joh!
    hoop je gauw weer te zien in zwollywood.
    liefs

  • 09 Mei 2005 - 17:10

    Hes:

    Haai Leo!!!
    JA, wel even afkicken denk ik zo...bleh!
    Maar ook wel weer lekker om thuis te zijn?
    Hier alles nog steeds te relaxed en super (ja, sorry, is nou eenmaal zo)
    Gister strand, kroeg, uit eten, kroeg (sugarbar!), ja het ware Barcalonese leven.
    Maar Rita en ik missen je wel hoor!
    Kom maar even voor vakantietje weekendje hierheen!
    Kan best!
    Kiss Hes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Vittel

drie weken recreatiewerk gedaan voor Club Med in Vittel, France

Recente Reisverslagen:

01 Mei 2006

Soyez naturelle!

22 April 2006

Voila

04 April 2006

Je vais au Vittel

30 April 2005

:(
Leonie

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 36330

Voorgaande reizen:

14 Maart 2014 - 14 Maart 2015

Een jaar in Schotland

16 Mei 2013 - 02 Juni 2013

Korte rondreis door Andalucía, Portugal en Marokko

15 Augustus 2012 - 22 Augustus 2012

Een week zonder lezen..

01 Februari 2011 - 04 April 2011

Mexico!

16 Mei 2009 - 23 Mei 2009

Paris Ouiii Ouiiii

04 April 2006 - 01 Mei 2006

Vittel

28 Januari 2005 - 30 April 2005

Barcelona!

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: