Montjuíc en meer - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Leonie Vries - WaarBenJij.nu Montjuíc en meer - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Leonie Vries - WaarBenJij.nu

Montjuíc en meer

Door: Leonie

Blijf op de hoogte en volg Leonie

18 April 2005 | Spanje, Barcelona

Hai allemaal!

Ik ben inmiddels naar Montjuíc geweest dus ik zal hier niet langer blijven dan gepland. Dat had ik toch gezegd he als het me niet zou lukken.
Het is supermooi daar! Heb tig foto´s gemaakt (waarvan de kwaliteit nog even te zien valt..maar dat is een zorg voor later) en een paar filmpjes van tien seconden ofzo waar je kunt zien hoe het water op de muziek beweegt!! We hadden geluk dat het die avond een heel donkere lucht was, want anders hadden we de kleuren van de fontein denk ik minder goed kunnen zien.
Echt zo mooi allemaal, heel ontspannen (dat wil zeggen als je de vele (andere) toeristen negeert) allemaal en ze spelen mooie klassieke muziek, heel rustgevend :)
Volgende week misschien weer haha!

Gisteren was het een superdag!! Ben naar het park geweest. De hele dag in de zon gezeten en je raad het al.. flink verbrand.. auw :(
Nah t valt wel mee, maar mn schouders zijn best wel rood en mn rug ook een beetje. Maar ja eigen schuld.
Daarna nog even naar het strand geweest, maar daar waaide het wel keihard. Zo hard dat ik bijna kon vliegen hehe.
Vandaag weer stage en morgen weer een keertjes les...voor de verandering..

Heb ik nog met uitgaan iets beleefd? Hmmm es denken.. we zouden zaterdag Mujito gaan drinken, maar dat is em niet geworden want mn huisgenootje vond het veel te leuk in de andere bar waar we waren. Dus zijn we daar maar gebleven. Wel een discussie gehad over perfectie en schoonheidsidealen.. ik zal dit niet helemaal uitgebreid hier neer gaan typen, maar het was zeer interessant.

Verder wordt iedereen om mij heen zowat bestolen... alleen ik nog niet.. maar dat klop ik even af..

De vader van mn andere huisgenootje had me nog aangeboden om slakken mee te nemen, twee weken geleden wilde hij kippen meenemen (nou, dat hoefde niet zo van mij) en deze keer slakken, maar daar heb ik toch ook maar vriendelijk voor bedankt! Getsie, dat zou ik nou echt nooit eten.. brrr....

Dikke knufs en tot heel snel!!

  • 18 April 2005 - 09:04

    Jose:

    Hey Leo!
    schijnt slakken wel echt een delicatesse te zijn hoor!
    Misschien weet je niet wat voor lekkers je mist :-)

    knufs

  • 19 April 2005 - 08:31

    Plien:

    heb gehoord dat je van slakken heel mooi wordt!!! ;)

  • 20 April 2005 - 11:59

    Ferdie:

    en als we naar de sneak gaan eten we toch alleen mar bij de mac! heb je es een delicatesse waar je ook nog eens knap van wordt....., laat mar.:P

  • 20 April 2005 - 12:42

    Lara:

    bij lucas klamer (groothandel) kun je ook gewoon escargot's halen, dus wat nou delicatesse :-P. niet te vreten die hap

    tot kijk maar weer! het is al weer bijna voorbij he?

    groetjes Lara

  • 21 April 2005 - 10:20

    **plien**:

    Zal ik je wat sterkers vertellen?

    Ik ben dinsdag uiteten geweest en heb 'ze' gegeten!!!
    Ik vond het best lekker, helemaal niet slijmerig en ook niet chewy. Met een zooi knoflookboter goed te nassen... haha, en ik ben me nou een stuk joh! ;)

  • 22 April 2005 - 13:12

    Leonie:

    :( Jullie zijn wel heel subtiel he... daar word je knap van :(
    Is dit een hint?

  • 22 April 2005 - 13:39

    Leonie:

    By the way.. in Frankrijk zijn die dieren zelfs beschermd!!

  • 22 April 2005 - 15:36

    Roy:

    Ha Leonie, even een kort berichtje. Ik wil me wel opgeven voor dat eten hoor. Lijkt me wel gezellig. Maar duurt wel even voordat dat gaat lukken alleen dat wist je vast al. Geniet er nog van de laatste week en ik hoop dat je het ook in Nederland naar je zin gaat hebben.
    Groetjes, kusje en knuf
    Roy

  • 26 April 2005 - 07:10

    Ferdie:

    ben je al bezig met je kleertjes pakken? hoe laat vertrekt je vliegtuig?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 36292

Voorgaande reizen:

14 Maart 2014 - 14 Maart 2015

Een jaar in Schotland

16 Mei 2013 - 02 Juni 2013

Korte rondreis door Andalucía, Portugal en Marokko

15 Augustus 2012 - 22 Augustus 2012

Een week zonder lezen..

01 Februari 2011 - 04 April 2011

Mexico!

16 Mei 2009 - 23 Mei 2009

Paris Ouiii Ouiiii

04 April 2006 - 01 Mei 2006

Vittel

28 Januari 2005 - 30 April 2005

Barcelona!

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: