WAUW!!! Leo uit op avontuur! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Leonie Vries - WaarBenJij.nu WAUW!!! Leo uit op avontuur! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Leonie Vries - WaarBenJij.nu

WAUW!!! Leo uit op avontuur!

Door: Leonie

Blijf op de hoogte en volg Leonie

23 Maart 2005 | Spanje, Barcelona

Hahaha zoals jullie kunnen lezen in de titel (citaat Lieke) ga ik op avontuur. Deed ik dat al niet dan? Ja, eigenlijk wel he.
Maar ik heb besloten mijn eigen grenzen maar weer eens te verleggen en iets voor mij compleet nieuws te gaan doen. Ik ga op avontuur :) OKeej nu even serieus...

Ik ga een weekendje naar Madrid!!
En wat is daar nu zo avontuurlijk aan? zul je je nu wel afvragen.. Nou, ik ga alleen!
Het is hier nu vakantie en iedereen is eigenlijk weg of heeft familie, vriend of vrienden op bezoek.. ik niet :(
Dus dacht ik, geen zin om de hele tijd hier te blijven. Ik ga iets doen! Het plan om naar Madrid te gaan had ik eigenlijk al wel langer. Ben wel nieuwsgierig naar die stad eigenlijk. Morgennacht vertrek ik en maandagochtend kom ik weer terug. Op die manier heb ik twee nachtjes in een jeugdherberg (afwachten bij wie ik terecht kom op de kamer, t is een dubbele) incl. ontbijt. en twee nachtjes in de bus. Dat scheelt weer een beetje in de centen.
Ik weet mn god niet wat er te zien is in Madrid, dus ik zal daar wel even langs de VVV gaan.. voor wat foldertjes. Kan ik mooi mijn collectie uitbreiden.. kan er nog net geen winkel in beginnen ;)
Maar ik vind het allemaal donders spáán'd!!
Ben nog nooit in mn eentje op reis geweest in een vreemd land. Maar eens moet de eerste keer zijn, niet waar?
Na het weekend volgt er dus weer eens een keertje een berichtje maar dan over mijn avonturen in Madrid.
Zit nu al een titel te bedenken...
De avonturen van Leonie deel 1? Naah.. niet origineel :) Tips? Komt u maar ;)

*smak*

  • 23 Maart 2005 - 11:20

    Charleen:

    Haha...ben benieuwd!! Veel plezier in ieder geval! Kus!

  • 23 Maart 2005 - 16:24

    Lara:

    zo nou eindelijk weer eens een berichtje van mij. wie weet als ik wat lui een auto enzo kan regelen komen we misschien wel eens een weekendje langs ofzo haha. tip voor titel: leonie in madrid, the horny story. *fout*

  • 27 Maart 2005 - 13:07

    Neals:

    Op avontuur gaan is cool! Ik ben te gaar nu iets zinnigs hier neer te zetten haha!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 36320

Voorgaande reizen:

14 Maart 2014 - 14 Maart 2015

Een jaar in Schotland

16 Mei 2013 - 02 Juni 2013

Korte rondreis door Andalucía, Portugal en Marokko

15 Augustus 2012 - 22 Augustus 2012

Een week zonder lezen..

01 Februari 2011 - 04 April 2011

Mexico!

16 Mei 2009 - 23 Mei 2009

Paris Ouiii Ouiiii

04 April 2006 - 01 Mei 2006

Vittel

28 Januari 2005 - 30 April 2005

Barcelona!

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: