Eindelijk!! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Leonie Vries - WaarBenJij.nu Eindelijk!! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Leonie Vries - WaarBenJij.nu

Eindelijk!!

Door: Leonie

Blijf op de hoogte en volg Leonie

15 Maart 2005 | Spanje, Barcelona

Hola!

Eindelijk gaat dan de stage beginnen! Hebben we wel lang op moeten wachten, maar morgen is het dan zover. Ik weet verder eigenlijk nog weinig. Alleen dat we gekoppeld worden aan een Engelse docent. We moeten er morgen maar naartoe gaan en dan zien we het wel.
Maar ik heb er wel zin in. Ben vooral erg benieuwd naar alles.
Ik ben trouwens ook weer eens gemetamorfoosd :) De kapper hier is errug goedkoop. 13 euro voor wassen, knippen en föhnen! Prima te doen dus :)
Voor de rest heb ik straks een mini presentatie en kan ik nog steeds powerpoint presentatie niet openen. Nou ja ik weet ongeveer wat erin staat, dus we zien het allemaal wel.
Het schijnt hier trouwens weer erg lekker weer te gaan worden. Ik hoorde tot 25 graden! Klinkt niet gek ;)

Hugz

  • 21 Maart 2005 - 16:41

    Marjet:

    Nou... hoe was je stage? Viel het een beetje mee? Ben benieuwd of je iets van dat Spaanse geklets van die kids verstaat. Heel af en toe kan ik hier een woord herkennen uit het Frans, maar zij zeiden ook al dat Catalaans echt een pittige taal is om te leren...

    Nou, hier schijnt de zon ook steeds meer en wij vermaken ons wel!

    Groetjes aan de andere studenten.
    Liefs van Marjet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 36347

Voorgaande reizen:

14 Maart 2014 - 14 Maart 2015

Een jaar in Schotland

16 Mei 2013 - 02 Juni 2013

Korte rondreis door Andalucía, Portugal en Marokko

15 Augustus 2012 - 22 Augustus 2012

Een week zonder lezen..

01 Februari 2011 - 04 April 2011

Mexico!

16 Mei 2009 - 23 Mei 2009

Paris Ouiii Ouiiii

04 April 2006 - 01 Mei 2006

Vittel

28 Januari 2005 - 30 April 2005

Barcelona!

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: