Aangekomen :) - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Leonie Vries - WaarBenJij.nu Aangekomen :) - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Leonie Vries - WaarBenJij.nu

Aangekomen :)

Door: Leonie

Blijf op de hoogte en volg Leonie

28 Januari 2005 | Spanje, Barcelona

Haihai!

Nou, we zijn veilig aangekomen in Barcelona. We zijn vanaf het vliegveld met een taxi gegaan. Was nog best een stuk rijden, maar dat is beter dan dat gesjouw en gesleep met die koffers en tassen in de bus! Dit was toch wel wat meer comfi. Alleen werden we ergens afgezet vlakbij de universiteit. Maar ja die campus is hier zooo groot dat we vervolgens nog een heel eind hebben moeten sjouwen met die dingen. Heb dus al best zere schouders ervan.
Uiteindelijk zijn we bij een soort van receptie geweest en die vrouw kon ons daar helpen. We hebben de sleutel (lees magnetische kaart) gekregen en toen konden we op zoek naar ons appartment.
Alledrie zitten we in een andere, dat was ons al verteld, dus afwachten waar.
Ik zit in een appartement met sowieso 1 meisje die echt bijna geen woord engels spreekt, dus dat wordt nog leuk! Oefenen oefenen dus. En er is volgens mij nog een ander meisje en die heb ik nog niet gezien.
Dit weekend ben ik alleen denk ik, want het spaanse meisje is naar huis toe. En tsjah die andere, daar weet ik niks van.
We zijn nu met z'n drietjes in de bieb hier en hebben dus een computer gevonden. Waar zit het apenstaartje hier..handig joh mailen dan, maar het is me gelukt.
Straks gaan we de boel nog een beetje verder verkennen dus ik laat het hierbij. Veel meer kan ik nog niet vertellen.
Ik heb een mail gestuurd met mijn adres erin. Heb je die nog niet en wil je die wel, mail me dan maar.

Ik probeer snel weer iets te posten, maar met de vele computers hier, moet dat niet echt een probleem zijn denk ik.

Liefs, Leonie

en denk eraan he, smsen, want ik krijg tot nu toe alleen maar saaie welkomstsmsjes :(

  • 28 Januari 2005 - 15:08

    Esther:

    heey! gelukkig ben je veilig aan gekomen! ik maakte me wel wat zorgen :) nou succes! doei
    x esther

  • 29 Januari 2005 - 00:22

    Manuel:

    Hey hey,
    Ik zal zeker je link op www.jovadeko.nl plaatsen ik zal even een leuk plekje zoeken.
    Groetjes Manuel webmaster

  • 29 Januari 2005 - 08:29

    Annemary:

    He leonie,

    Veilig aangekomen lees ik. Nou, nu een beetje wennen en dan komt straks alles wel op gang. Tot later!
    dagdag

  • 30 Januari 2005 - 07:59

    Rendi:

    ik heb al een spannend kaartje uitgezocht!moet m nog op de bus doen en dan maar kijken of ie aankomt in de tijd dat jij daar bent... spannend! laat je wel ff weten of je m hebt gekregen of niet??

    =xxx= mij

  • 31 Januari 2005 - 10:59

    Jelte:

    Hee leo

    Mooi dat je aangekomen bent op de plaats van bestemming. Veel plezier daar en doe geen dingen die ik wel zou doen.

    Jelte

  • 01 Februari 2005 - 12:55

    Laura:

    Hey Leo! Leuk man, zo'n eigen site!! Hier ook alles goed. Heel veel plezier, he?!!

    Liefs, Laura

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 61
Totaal aantal bezoekers 36338

Voorgaande reizen:

14 Maart 2014 - 14 Maart 2015

Een jaar in Schotland

16 Mei 2013 - 02 Juni 2013

Korte rondreis door Andalucía, Portugal en Marokko

15 Augustus 2012 - 22 Augustus 2012

Een week zonder lezen..

01 Februari 2011 - 04 April 2011

Mexico!

16 Mei 2009 - 23 Mei 2009

Paris Ouiii Ouiiii

04 April 2006 - 01 Mei 2006

Vittel

28 Januari 2005 - 30 April 2005

Barcelona!

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: