Hola! Com va-aixó¿! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Leonie Vries - WaarBenJij.nu Hola! Com va-aixó¿! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Leonie Vries - WaarBenJij.nu

Hola! Com va-aixó¿!

Door: Leonie

Blijf op de hoogte en volg Leonie

17 Februari 2005 | Spanje, Barcelona

Hola!

Com va-aixó??

Tijdje geleden dat ik wat op deze site heb gezet, maar nu dan toch maar weer even iets van me laten horen.
Om te beginnen gaan volgende week de lessen beginnen. Ik heb naast de cursus Catalaans twee vakken erbij. Een over de cultuur van Catalunya en een vak over schoolsystemen, waarbij elke week een andere spreker komt die over het onderwijs in zijn land vertelt. Lijkt me allemaal erg interessant. Stage komt ook, maar ik weet nog niet precies wanneer. Is allemaal nog onduidelijk. Wat ik er wel van weet is dat we gekoppeld worden aan een docent Engels (kinderen krijgen hier vanaf hun zevende al Engels!, doch verwonderlijk hoe slecht sommigen het spreken.. maar goed wat ze krijgen is dan ook niet erg uigebreid)
en die gaan we dan helpen.
Verder hebben we vanmiddag een schrijfexamen en morgen een luistertoets. Luistertoets hebben we al eerder gehad en het resultaat was niet slecht. Ook mn schrijfopdrachten gaan nog erg goed, maar mijn huisgenoten corrigeren het als ik het schrijf. Misschien maar eens gaan schrijven wanneer ze er niet zijn..
Donc, avui estudio (dat is heel brak uitgedrukt voor vandaag ga ik studeren, maar ik heb hier geen toekomende tijd geleerd, dus ik improviseer maar wat;) ) Maar ik doe dus echt wel iets hoor :P
Daarom ga ik het nu ook hier bij laten. Ga wat opruimen en dan aan de studie! Moet ongeveer 8 hoofdstukken leren.. dus pittige klus.
Fins Ara!

Molts petons,

Adeú,

Knuffs,

Leonie!

  • 17 Februari 2005 - 22:10

    Lara:

    ola! ik dacht, laat ik ook eens een berichtje sturen (jaja niet te vaak, anders raak je verwend!). ik wordt al moe als ik lees wat je allemaal moet doen.. maar ja met mooi weer erbij valt dat altijd mee. lekker leren op het balkon in de zon, ijskoud glas drinken erbij, tapasje.. nou de groeten he!

  • 17 Februari 2005 - 23:20

    Rita Pronk-Wagner:

    Hallo Leonie, van Lara mocht niet iets naar je toesturen, maar ik do het toch! Valse schaamte van haar. Ik wens je een hele leuke tijd toe daar en hoop dat je er veel leert en veel vrienden maakt. Doe je best en misschien zie ik je weer eens in Goutum! Groetjes Rita

  • 18 Februari 2005 - 11:24

    Annemary:

    He Leonie, ik lees dat je het wel naar je zin hebt, fijn! Bij mij schiet het nu ook op, over iets meer dan 3 weken ga ik weg en ik vind het reuze spannend, maar heb er echt wel zin in! Hoe ervaar jij het leren van een taal? Lukt dat een beetje? He, ik vind het leuk dat ik je zo kan volgen. Dagdag Anne

  • 18 Februari 2005 - 12:25

    Sandra:

    het was even zoeken maar ik heb je gevonden. ik had je mailtje gewist, want ik denk: dat adres is zo makkelijk te onthouden... het was toch: www.niewaarbenje.nu.... niet dus! nie.waarbenje.nu.....ook niet! misschien leonie.waarbenje.nu.....ook niet.....
    maar goed, ik heb het uiteindelijk goed geraden, en nou kan ik je eindelijk heel veel plezier wensen!!! doeidoei draadje

  • 22 Februari 2005 - 18:35

    Rendi:

    Zow! dus je bent druk aan de studie? en wij maar denken dat je daar zat om te relaxen! ;) maar heb je mn kaartje nog gehad??? =xxx=

  • 20 Maart 2005 - 11:15

    Kor:

    Hallo Leonie,het gaat daar goed begrijp ik. Hier bij jovadeko loopt ook alles lekker. Er is alweer een nieuwe leiding bij de bevers aan het snuffelen. Dus ze redden het wel, dus geen zorgen maken.
    groente van Kor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 36324

Voorgaande reizen:

14 Maart 2014 - 14 Maart 2015

Een jaar in Schotland

16 Mei 2013 - 02 Juni 2013

Korte rondreis door Andalucía, Portugal en Marokko

15 Augustus 2012 - 22 Augustus 2012

Een week zonder lezen..

01 Februari 2011 - 04 April 2011

Mexico!

16 Mei 2009 - 23 Mei 2009

Paris Ouiii Ouiiii

04 April 2006 - 01 Mei 2006

Vittel

28 Januari 2005 - 30 April 2005

Barcelona!

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: