Laatste berichtje uit Nederland nog.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Leonie Vries - WaarBenJij.nu Laatste berichtje uit Nederland nog.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Leonie Vries - WaarBenJij.nu

Laatste berichtje uit Nederland nog..

Door: Leonie

Blijf op de hoogte en volg Leonie

27 Januari 2005 | Nederland, Amsterdam

Jeetje, ik had echt geen idee hoe moeilijk het is om je kat drie maanden naar een ander te sturen. Wat heb ik dat beestje toch allemaal aangedaan. Eerst allerlei bus en treinreizen. Dan nog een sterilisatie en een gemene andere poes. Ik dacht doen we allemaal even, maar toen ik haar uiteindelijk echt wegbracht, vond ik dat toch wel erg moeilijk! :(
Nou ja goed, ze is bij Patries in goede handen en ze vond het er gelijk al leuk..dat scheelt!
Mijn moeder vanmorgen om half 8 al bij mijn bed dat ik nog van alles moest doen en dus niet de hele ochtend in bed moest blijven liggen. Nee, mam, zou niet durven. Dus ik om half negen eruit gegaan, vroeg genoeg toch? Eindelijk de dag van koffers inpakken en deze keer echt. Heb de cd selectie al gemaakt :D alleen moet nog iets aangepast worden. Het is een spanennde dag vandaag. Vannacht vertrekken we en dan gaat het toch echt gebeuren. Een ding weet ik zeker: Ik ga jullie missen!

Kus,

Leonie

• 27 Januari 2005 - 08:38

Rendi:

ow! spannend! ik ga jou ook wel missen hoor! (wie niet?) veel succes!! =xxx= mij

• 27 Januari 2005 - 12:52

Lydia:

Nou leonietje, het is dus bijna zo ver!!!
    ALvast een goede reis en niet neerstorten he??!!!
    Groetejes en Kus Lydia

• 27 Januari 2005 - 15:42

Marthe:

Hey nie! Jij moet van mij heel veel plezier maken! Daar vertrouw ik volledig op :) Toch ga ik je wel missen :'( maar we houden contact! Vanavond bel ik je nog wel even :)
    Heele dikke knuffel van mij

• 01 Februari 2005 - 12:58

Laura:

Hey! Heb je Koe toch nog maar ff laten steriliseren?? Slim van je, het komt vast goed!

-x- Laura