Avui, tinc un examen.. i demà tinc un oral prova - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Leonie Vries - WaarBenJij.nu Avui, tinc un examen.. i demà tinc un oral prova - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Leonie Vries - WaarBenJij.nu

Avui, tinc un examen.. i demà tinc un oral prova

Door: Leonie

Blijf op de hoogte en volg Leonie

28 Februari 2005 | Spanje, Barcelona

Nou, wie dit heeft kunnen ontcijferen, weet nu dus dat ik vandaag een examen heb en morgen een mondeling (zo wat is dat lang geleden zeg!!)
Heb dit weekend keihard gestudeerd (lees: minimaal 4 uur per dag!) Ja ja, een echte studiebol..
Maar het moet ook echt, want ben anders bang dat het niet goed gaat. Nu hoef je het niet eens te halen schijnt (voor mijn school dan) je hebt een certificaat nodig, maar ik wil het natuurlijk wel heel graag en tot nu toe heb ik alle testjes ook nog overleefd. Trouwens een 5 is hier voldoende.. die had ik 1 keer.. de rest was beter :) Dacht dat ik die wel goed gemaakt had, maar bleek toch van niet. Was een tekst.
Nou ben wel een beetje zenuwachtig, maar ja dan hebben we dat straks ook maar gehad en dan kan hopelijk de stage eens beginnen.
Heb ik verder nog heel interessante dingen gedaan? Jaaaa, (want dat hoort bij hard studeren!) ben naar parc ciutadella geweest. Was ook erg mooi, maar de volgende keer niet heen gaan om te studeren, want is een beetje afleidend al die papegaaien, mensen en duiven. En en en en en ik heb een lekker ijsje gehad!! Oowh jummie. Witte chocolade ijs met stukjes witte chocolade er in.. Echt zooo lekker gewoon. En dat dan opgegeten op een plein met allemaal muziek (wat een leven!)
Nou jah maar nu moet ik van mezelf weer iets overkijken (beetje stresskippig nog af en toe haha)
Knuffelssss,
Jo (=ik)